Skip to content

Gând pentru noul an

Ianuarie 2, 2017
Anul trecut am celebrat succese și
Ne-am completat colecția de eșecuri,

Am fost judecați greșit și am judecat greșit,

Am rănit și am fost răniți,

Am iubit și am fost iubiți,

Am dăruit și ni s-a dăruit,
Ne-am îndoit și am avut credință,
Am pierdut făpturi dragi și am câștigat prieteni noi,
Ne-am întristat până în miezul ființei și
Am râs până la lacrimi.
Cu fiecare zi, ne-am apropiat de veșnicie.
Anul acesta vom celebra succese și vom culege eșecuri,
vom fi judecați greșit și vom judeca greșit…
Cu fiecare zi, ne vom apropia de eternitate.
Vă doresc să vă bucurați de fiecare zi
Ca și cum v-ați fi îndrăgostit pentru prima dată,
Ca și cum ați fi câștigat lozul cel mare,

Ca și cum în acea zi s-ar împlini toate făgăduințele vieții…

La mulți ani!

Cu respect, cu prietenie, cu drag,

Robert Ancuceanu

4 comentarii
  1. Olaru Livia permalink

    Foarte frumos si delicat gandul pentru noul an. Va admir. La multi ani!

  2. Narcis Prisacaru permalink

    Draga Robert,
    Imi fac bine gândurile tale si cred ca introspectia ar trebui sa faca parte din fiinta noastra macar la sfarsitul unui an si începutul altuia, daca nu mai des. Pentru 2017 imi propun sa gasesc motive de bucurie cat mai multe. Face bine la minte si la suflet.

    La multi ani!

    Narcis

Lasă un răspuns

